//دراور چوبی پلاستیکی

دراور چوبی پلاستیکی

 

برای خرید دراور سایز کوچک کلیک کنید

برای خرید دراور سایز متوسط کلیک کنید

برای خرید دراور سایز یزرگ کلیک کنید

استفاده از وسایلی مثل کمد، قفسه، دراور و ….. همیشه مرسوم بوده است؛ زیرا توانایی نظم بخشیدن به محیط زندگی افراد را داشته و دارند. علاوه بر این همواره به عنوان یک گزینه ی خوب برای زیبا سازی دکوراسیون و چیدمان منازل و محیط کار همواره مورد توجه قرار می گیرند. اکثریت ما در منزل یک دراور چوبی داشته ایم که قدیمی شده است، از آن جایی که در گذشته استفاده از نمونه های ساخته از چوب بسیار رواج داشت و نسبت به زمان فعلی، تهیه و خریداری آن هزینه ی معقولانه تری را ایجاد می کرد، محصولات چوبی متداول تر بودند اما امروزه با افزایش هزینه های ساخت و تولید و همچنین افزایش هزینه ی نهایی خرید برای مصرف کننده، تولید دراور پلاستیکی ساخته شده از مواد اولیه ی درجه یک مورد توجه قرار گرفته است. البته کاهش هزینه ها، تنها دلیل روی آوردن به این محصول نیست بلکه این وسیله توانسته است با دارا بودن خصوصیاتی نظیر سبک بودن از لحاظ وزن، توجه مخاطبان بسیاری را جلب نماید. به نظر شما داشتن یک دراور چوبی پلاستیکی برای هر خانه و کاشانه ای واجب نیست؟ هرچند که کاربرد آن تنها به مصارف خانگی محدود نمی شود و در محیط های کاری و اداری نیز می تواند انتخاب خوبی برای قرار دادن وسایل مختلف در داخل یک محفظه ی امن باشد و به حفظ نظم در آن محیط کمک نماید.

برای خرید دراور چوبی پلاستیکی چه دلایلی دارید؟

برای یک تولید کننده ی محصولات پلاستیکی نظیر هوم پلاس نظرات و انگیزه ی مخاطبان و مشتریان بسیار مهم است. از این رو همواره سعی می کنیم، به این نکته توجه داشته باشیم که افراد با چه هدف و انگیزه ای محصولات ما را خریداری می کنند. برای خرید دراور چوبی پلاستیکی چه دلایلی دارند؛ بی مثال قیمت مناسب، وزن سبک، زیبایی ظاهری و ….. از دیدگاه ما مشتری با هر هدفی که این محصول را خریداری نماید، در نهایت یک ویژگی مهم باعث خواهد شد تا وی از خریدش راضی باشد یا اینکه از انتخاب دراور چوبی پلاستیکی پشیمان شود؛ آن ویژگی میزان کیفیت ساخت این محصول است. کیفیت مواد و متریال اولیه، تناسب با استاندارد های ساخت و تولید این محصول، ظرافت به کار رفته، تنوع رنگبندی و مدل، تعداد طبقات و …..

میزان شباهت دراور پلاستیکی هوم پلاس به نمونه های چوبی

بسیاری از افراد علاقمند به خریداری سازه های چوبی هستند، در این صورت قطعا نمونه های ساخته شده از جنس دیگر هر چقدر هم که شباهت ظاهری به نمونه چوبی داشته باشند، نمی توانند رضایت آنان را تامین کنند؛ در نتیجه این افراد خریدار دراور پلاستیکی نخواهند بود اما اگر شما به دنبال یک وسیله ی با کیفیت، مستحکم، زیبا و ظریف، جا دار و با قیمت مناسب هستید و میزان کاربردی بودن آن بیش از هر خصوصیت دیگری برایتان اهمیت دارد؛ هوم پلاس این محصول را به شما پیشنهاد خواهد داد. در ساخت و تولید دراور چوبی پلاستیکی به گونه ای عمل شده است تا در نهایت وسیله ای شکیل و کاربردی را برای فروش به بازار مصرف عرضه شود.

مهم ترین کاربرد های دراور چوبی پلاستیکی

این محصول تولیدی Home plus می تواند زینت بخش قسمت های مختلف منزل یا محل کارتان باشد. در محیط آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، تراس و … می تواند به عنوان یک کابینت سیار برای قرار دادن وسایل کوچک و ضروری مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین در دیگر بخش های منزل یا محیط کار می تواند از آن به عنوان کتابخانه استفاده نمود. نسبت به این موضوع مطمئن باشید که دراور چوبی پلاستیکی هوم پلاس از استحکام کافی برای نگهداری وسایل نیمه سنگین برخوردار است.

ویژگی های دراور چوبی پلاستیکی

  • این محصول در رنگ هایی تولید شده است که قابلیت تطبیق پذیری با هر تنالیته ی رنگ استفاده شده در محیط اطراف را دارند. شما می توانید در هنگام خرید دراور چوبی پلاستیکی از وب سایت homeplus-co.com یکی از گزینه های ( رنگ کرم، رنگ سفید و گلدار عروسکی، بادکنکی) را انتخاب نمایید.
  • جنس بدنه و کشوها از پلاستیک ( مقاوم در برابر آب و ضربه ) و قسمت رویه یا سقف آن از mdf ساخته شده است.
  • به دلیل استفاده از ریل های فلزی با کیفیت، حرکت کشو ها در نهایت سهولت انجام خواهد شد.
  • این محصول از وزن سبکی برخوردار است.
  • به راحتی قابل شستشو می باشد و در مجاورت با رطوبت مشکلی برای آن پیش نمی آید.
  • دراور چوبی پلاستیکی در ابعاد مختلف ( کوچک ، متوسط، بزرگ ) و با تعداد کشوهای متفاوتی قابل تهیه بوده و به جهت اطلاع رسانی دقیق تر به خریداران محترم، مشخصات و اندازه های هر مدل در وب سایت هوم پلاس درج شده است.

توسط | 2018-09-24T08:47:35+00:00 24th سپتامبر, 2018|دسته‌بندی نشده|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید